Bröllop/dop

Jaa, då har jag vart på bröllop/dop igen :)
Den här gången var det Joels storasyster Fridas tur att gifta sig med sin Michael :) Och deras lille son Sigge döptes :) jaa vad ska jag säga, allt var såååå vackert. Jag grät hela tiden, låtarna som Michaels syster sjöng och hela stämningen var underbar, inte konstigt om man blir lite känslig då ^^ Frida var så vacker och Michael var så stilig :) Och Sigge var jätte duktig och söt som vanligt ^^

Efteråt var det lite fest :) det bjöds på glögg och så fick man gå en liten tipsrunda som handlade om den lilla familjen :) god mat serverades och allt var allmänt mysigt :)

Jag hade broderat två tavlor, en till brudparet som det stod 

    Frida
 12-12-09
  Michael

och en till lille Sigge som det stod

 Sigge
  Per
Gustav

jag blev jätte nöjd :) Joel var lite med på presenterna också :) han målade ramarna, hehe..
tyvärr har jag inte bilder på dom, glömde det ^^ men nästa gång jag åker hem till Frida och Michael kanske jag tar bilder på dom då :)

http://www.youtube.com/watch?v=v5USHZJgvyQ


Fridas och Michaels låt :) såå vacker, jag grät som bara den när Michaels syster sjöng den :)
en av låtarna som spelades. Joels och min låt med Shania Twain hade dom också :) "From this moment on"
och en låt som heter "Himlen måste sakna en ängel" som var till lille Sigge när dopet var efter bröllopet.. då grinade jag med som bara den :P haha..

Visst är dom fina :) älskar den här bilden för dom ser så lyckliga ut
Obs! Bilden har inte jag tagit!



Underbara Sigge Per Gustav! :) Tant Emmelie älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu lipar jag igen :) hihi!

Gullig du är!! TACK!

2009-12-15 @ 08:50:31
URL: http://www.fridaz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0