Födelsedag/bröllop/dop

jaa det har hänt en del sedan sist :) den 9/7 fyllde min pojkväns systrar år, dom är tvillingar och fyllde då 15år båda två :) Men min pojkvän jobbade kväll då så vi hann inte komma på kalaset, det tycker jag är så dumt med hans jobb, eftersom det är ett kvällsjobb så är man inte med på så mycket som alla hittar på på veckorna, lite tråkigt. Så vi får hitta på allt på helgerna, så vi kom dit till dom dagen efter, en fredag, och gav dom deras presenter :) den ena fick ett ögonskuggesett med ljusa varma toner från isadora :) jätte fina var dom. Den andra fick ett sött litet halsband med rosa fjärilar på :) jaa och så hade dom sparat lite smörgåstårta till oss :) gott!

Och den 11/7 (lördag) var det dags för bröllop och dop :) Joels äldsta bror (halvbror) skulle gifta sig, och hans son döpas precis efteråt :) Kevin (pojken) hade växt sååå mycket sedan sist jag såg honom :) han är så himla sööt och grymt fina ögon har han :) men iallafall, bröllopet var ganska enket :) men fint ändå, särskilt ceremonin :) fick lite tårar i ögonen när en spelade en låt på pianot. kommer inte ihåg att det var så här vackert liksom :) sist jag var på bröllop var jag typ 13 år och det var då min farbror som gifte sig, kommer inte ihåg så mycket från deras ceremoni :) Men ja efter ceremonin vart det dop :) och Kevin var så snäll :) han grät inte mycket alls. Efter allt var det en massa kramar och plåtande på brudparet :) och sedan gick vi till maten :P hehe, det var kassler med sallad och potatissallad, gott! sedan var det en liten paus, sedan fika med tårta :) och sedan paketöppning som tog låång tid :P men det var ju till både brudparet och deras lille Kevin, det var jätte fina presenter. Av min pojkvän och mig fick Kevin en liten bil sparbössa i någon slags plåt :) det gick att rulla på den också han fick ganska många sparbössor men inga likadana som tur var :P hehe. Brudparet fick ett presentkort på 1000 kr på ikea :) men då var det rätt många med på den presenten, fast min pojkväns mamma hade glömt att skriva upp typ hälften av folket som skulle stå med :P hehe, men så kan det gå till ibland. Men jag tycker det var väldigt kul att vara på ett bröllop igen, och träffa lite av min pojkvän släkt och sådär :) Blir till att åka och hälsa på min pojkväns bror och hans fru och deras son om ett tag igen :) sist tog det ju så lång tid innan vi träffades.

Men jaa sedan i helgen har min pojkvän och jag inte gjort så mycket mer eftersom det vart så dåligt väder här :( han har hållt på lite med sin båt som har vart sönder men nu är lagad. Jag tror att han provkörde den i vattnet igår, han sa det iallafall, men vet inte om han gjorde det sedan. Men men, nu kom min älskling hem (han jobbar dag den här veckan (: ) så jag ska prata lite med honom nu och se vad vi ska hitta på.

//Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0