Fredag

Fredag är fan den skönaste dagen på hela veckan, jag går hemma hela veckorna men ändå känns fredag som höjdpunkten :) det kanske är för att Joel blir ledig då med oftast :) jag vet inte, kanske har hållt i sig sedan jag gick i skolan.

Just nu har jag precis gått upp :) gick och la mig när min pojkvän kom hem typ kl halv 4 :P såå jag är lite trött fortfarande. Fick iallafall reda på när jag vaknade att Michael Jackson dog inatt :/ först trodde jag det var ett skämt men sedan hade jag fått flera sms där d stod att han dött :( Jag är typ ett fan så det var riktigt jobbigt att höra.. visst jag visste att han var ganska dålig och så men så får han en hjärtattack och dör :( och redan nu börjar han kallas för "THE KING" precis som Elvis, det är ju lika stort, känns overkligt på något sätt, enda sedan man var liten har man dansat till hans låtar och bara häromdagen lyssnade jag på jätte många av hans låtar i några timmar, och nu är han död :( kommer ta ett tag att fatta tror jag.

Idag ska jag inte göra så mkt annars, jag är lite förskyld så jag ska vara hemma och vila lite så att det kanske går över snart. Joel ska jobba kväll :( hatar när han jobbar kväll på fredagar. Men jag får väl spela lite Sims3 som vanligt :) kanske får tag på en kompis som vill komma hit :) ajaa.. jag kanske skriver senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0