Jag har skaffat blogg :D

jaa nu har jag skaffat blogg :P Jag har tänkt på det länge men aldrig tagit mig tiden att göra det riktigt, jag har bara vart och läst andras bloggar, men idag tänkte jag att jag ska göra en ändå :) kul va?! här i denna bloggen kommer jag inte skriva så intressanta saker (tror jag), det kommer mest handla om vad jag tänker på eller om det är nåt roligt jag gjort på dagarna, just nu går jag bara hemma eftersom jag slutat gymnasiet :) jaaaa fööör jag har tagit studenteeeen :P och så har jag inget sommarjobb just nu för tillfället, så det blir nog inte så jätte mycket skrivande :) men hoppas ni tar er tid att läsa den när jag lagt in något nytt :)

iallafall, nu är klockan jätte mycket (01:57) och jag ska ta och lägga mig hos min älskade som redan ligger och sover, han ska upp tidigt och jobba, fast han kommer hem lagom tills jag vaknar :D hehe.. i morgon tänkte jag att jag ska skriva ett litet inlägg om mig själv så jag har det klart iallafall :)

Godnatt //Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0