22 år <3

Hej bloggen :)

har inte skrivit på ett tag, inte haft sån lust. Skriver när jag har lust helt enkelt :)

Men i fredags (20/11) fyllde min älskling 22 år :) dagen började med att han ringde och väckte mig :P (han hade jobbat på morgonen) så det var bara att stiga upp och göra sig iordning för han sa att vi skulle åka hem till hans mamma (han skulle ha kalas där på kvällen). När vi kom dit var Frida och hennes lille Sigge där :) och Joels syster Lisa. Vi åt lite frukost och jag gav min present till Joel, eftersom jag inte får/tjänar några pengar så hade jag använt ett presentkort jag fick för läängesedan när jag vann en tävling i skolan, det blev en ljudbok som han kan lyssna på när han kör lastbil, han brukar köra långt. Sedan fick jag mysa lite med Sigge medan Frida hjälpte sin syster Lisa att städa lite. Guud vilken underbar liten pojk det är ^^ han är så lugn och gör nästan inga ljud ifrån sig, han bara ler och pratar lite :) såå myysig, han blev lite trött så jag vaggade honom lite i famnen och gick runt i huset, sedan sa Frida att jag skulle klä på honom utekläderna för dom skulle iväg och handla lite. Sigge var så snäll när han låg på en filt på golvet och lät mig klä på honom med mina fumliga och ovana händer :P hehe.. fick på honom allt och satte honom i bilstolen och så somnade han :) men jag hade knäppt bältet fel XD haha.. så kan det gå när man är ovan :) men guud vad snäll han är, när dom kom tillbaka fick jag hålla honom lite till :)

Sedan kom resten av Joels familj, heeela hans familj var samlad, alla 7 syskonen med familjer :) såå mysigt.
Till att äta blev det varm smörgåstårta och marängsviss till efterätt :D gott! mycket prat och skratt blev det också :) Lille Kevin är så söt och glad, aldrig sett en gladare unge någon gång tror jag ^^ och han säger "bapa"=pappa, hela tiden :D grymt söt!
Joel fick måånga fina presenter, jag fick även en försenad födelsedagspresent av Frida, en jätte fin tallrik med två ljushållare :) jätte fina.

Vi åkte hem sedan vid halv 10 och då var man rätt trött :)

Det har hänt mkt sedan jag skrev sist, men jag pallar inte berätta allting idag ^^ det kommer :)
Bilder kommer också någon annan dag.

Tack hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0