Bilder från senaste tiden

Jag ritade av Joels ena brorsdotter som fyllde 6 år också glömde jag att säga :)
Den fick hon också :)



Bilden jag ritade ifrån :)



presenten Kevin fick av Joel och mig :) Han blev grymt sööt i den mössan och jackan :D



Lille Kevin i jackan han fick av Joel och mig :) såå sööt så det inte är sant ^^
(Bilden har inte jag tagit)



Lilla bus Amanda hemma hos Joels pappa (Amandas farfar) och jag, Joels pappa, Joel och Laila var barnvakt en liten stund :) Vi lekte med lite klossar.



Älskling (morbror Joel) :) gosar lite med Sigge när Frida och Sigge var här på besök.
Joel hade inte hållt i honom så Frida la Sigge hos Joel en stund :) hehe.



Hihi :D Lille Sigge ^^ såå sööt!! ser lite putt ut :) gullunge!



Hihi :) såå sööt!



Det var alla bilder för idag :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är så DUKTIG på att rita. Så imponerande!

2009-12-06 @ 23:17:53
URL: http://www.fridaz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0