12/10-09

Heej igen :P

idag är det då Måndag, och det händer inte så mycket :) Joel har precis kommit hem från jobbet och jag har precis stigit ur duschen och nu ska vi käka middag :) potatisgratäng med Joels hemmagjorda köttfärsbiffar :) Mums! Resten av dagen blir till att titta på film och mysa i soffan :) får passa på när han inte jobbar kväll :)

Men jag tänkte berätta lite vad jag gjort i helgen :) I fredags jobbade Joel kväll så jag var bara hemma och spelade lite Sims3 för första gången på läänge.. hade tröttnat på det lite och nu har jag fått lite sug för det igen :P Sims freak som jag är :D Min lillebror Emil kom på besök också med några av hans kompisar och lämnade lite papper till mig, han vill att jag ska rita en tatuering till honom så jag fick två bilder som jag ska rita ifrån :P
På lördagen var Joel i garaget en stund på morgonen medan jag spelade lite Sims :P och sedan kom han och hämtade mig för vi skulle hem till hans bror David med familj och käka pizza :) var så längesedan vi umgicks med dom så jag frågade Joel dagen innan om vi inte kunde hälsa på dom någon kväll, så kvällen bestod av pizza med Joels bror david och hans sambo Andrea och deras två barn Michaela och Tindra :) Joel var ett tag i garaget med sin bror medan jag var inne hos Andrea och pratade lite :) vi pratade om allt möjligt, men mest om deras lilla bebis som ska komma i januari ^^ guud va roligt det ska bli med en till liten.. och jag tror dom får en flicka till faktiskt :P hehe.. det tror Andrea också :) Vi fick reda på det för några månader sen bara, i augusti eller vad det var, att Joel ska bli farbror IGEN :P hehe.. Aaa det är babyboom i familjen P ..XD Alla trodde faktiskt det var en bebis på G där länge för alla hade sina misstankar ^^ hehe.. så det var roligt att det var sant :P Men iallafall.. när killarna kom in från garaget så tittade vi lite på film.. Johan Falk filmerna, trean och fyran.. riktigt bra var dom! bättre än ettan och tvåan :) sedan åkte vi hem vid tolv tiden :)
På Söndagen (igår alltså) var det dags för kalas :) så Joel och jag åkte och handlade en liten present till födelsedagsbarnet.. som faktiskt fyller år idag! 1 år!! lilla Amanda har blivit så stoor.. Joels ena brors dotter.. Hon gillar katter och saker som är lite gosiga :P så hon fick en mössa som var i något fluffigt tyg och som hade kattöron och som såg ut som en katt :) riktigt gullig tyckte jag, och så fick hon vantar till som såg ut som små katt tassar ^^ gulligt! och nästan hela Joels familj var där så det var trevligt att träffa alla.

Men nu har jag inte så mycket mer att skriva om helgen :) mer än att den gick väldigt fort ^^

//Emmelie


Amanda för några månader sen :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

roligt att du uppdatera lite nu :)

2009-10-13 @ 21:21:36
URL: http://www.fridaz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0