Bilder på min och Joels lägenhet :)

här har vi bott i lite mer än ett år nu :)

vardagsrummet bild 1 :)



vardagsrummet bild 2



Vardagsrummet bild 3



Sovrummet bild 1



Sovrummet bild 2



sovrummet bild 3



sovrummet bild 4



Arbetsrummet bild 1



arbetsrummet bild 2 (Joels plats :P)



arbetsrummet bild 3 (min plats :P)



Köket bild 1



köket bild 2



köket bild 3



köket bild 4



Hallen



Badrummet bild 1



Badrummet bild 2



Det var alla bilder :P

Idag har jag inte gjort så mycket, gick upp vid 10!! :P haha.. rätt ovanligt för att vara jag just nu, Men vaknar jag vid den tiden så kan jag inte somna om, så jag gick upp och satte på kaffe och satte mig framför tvn och datorn och käkade lite frukost, och här har jag suttit sen dess :P tänkte jag kunde ta det lite lugnt tills Joel kommer hem, då ska vi laga mat och sen får vi se vad som händer, har ingen aning när han kommer hem så :)

Men det får vara allt för denna gången :)

//Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0