Förlovade i 2 år idag!

hej mina vänner :)

Idag är det min och Joels förlovningsdag, 27/10-07 förlovade vi oss :) Vi hade haft det svårt ett tag både han och jag vid den tiden, men en morgon så vaknade jag av att Joel väckte mig med en puss och då såg jag ringarna på en frukostbricka med tända ljus, rosor, choklad och mackor :) det glömmer jag aldrig. Efter den dagen var allt det negativa ur våra kroppar och vi kände oss nykära igen :) 2 år har det nu gått sedan den dagen och jag blir lika glad varje gång jag tittar på ringen på mitt vänstra ringfinger :) då känner jag att vi kommer dela mååånga fler dagar tillsammans :)

Joel väckte mig även i morse med frukostbricka :) så mysigt att han gör samma som när vi förlovade oss, sedan var det meningen att vi skulle göra samma sak som på 1-årsdagen, baka och sedan ut och gå med lite piknick, men det var så dåligt väder idag så vi var med Joels mamma och hans systrar och tittade runt i lite nya affärer :) det var ändå kul, käka ute gjorde vi iallafall :) hehe.. Aaa just det, jag gjorde ett litet kort själv till Joel där jag hade skrivit lite saker vad jag känner för honom och så :) han tyckte om det jätte mycket, och så klädde han upp sig med finbyxor och en fin jacka ^^ såå gullig, han brukar aldrig bry sig om vad han har på sig annars :) hehe.. men men.. kvällen fortsätter och just nu kollar vi lite på tv.. skräckvecka på tv400 ju :P

//Emmelie



Joel du är mitt allt!!

Kommentarer
Postat av: lisa petersson

jag har lagt ut dig på min blogg om det är okej ?:) så kanske du får lite fler besökare :)

jag ska börja läsa din blogg nu! vill du lägga ut min blogg under dina "länkar" ? :D

kram !

2009-10-31 @ 16:37:01
URL: http://lisapetersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0