Grattis Frida och Micke till er lilla son!

Tjaa :)

Har inte skrivit här på ett tag, har inte haft så mycket lust att skriva och inte så mycket intressanta saker om heller. Men idag har jag en stor nyhet som glädjer oss alla här hemma :)

Min pojkväns storasyster födde igår den 15 september (på BF dagen) en liten pojke :) Och alla är så glada och spralliga nu så det inte är sant :) hehe, min pojkvän och jag gick runt i vår lägenhet hela dagen igår och bara väntade på ett nytt besked. Vi slog vad om vilken tid babyn skulle komma och hur mycket den lille skulle väga och allt :) vi pratade bara om Fridas och Mickes baby hela dagen.
Och kl 20:15 kom han :) den efterlängtade lilla babyn! vilken lycka det är för Frida och Micke nu :) Jag har inte träffat dom ännu men jag har sett bilder :) han är bara för underbar, han ser ut som en riktig liten ängel med pappa Mickes ögon och mamma Fridas näsa :) (tycker jag ^^) Och det ska bli så spännande att få se honom sen :)

Den nyblivna mammans blogg: http://fridaz.wordpress.com/

GRATTIS FRIDA OCH MICKE! ALL KÄRLEK TILL ER OCH ER SON!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0