Idag har jag sett en liten ängel :)

Jaa :) som rubriken lyder så har jag sett en ängel idag som har kommit till jorden :) Frida och Micke fick åka hem idag från BB med deras son och dom körde förbi Joels och min lägenhet för att vi skulle få hälsa på den lilla krabaten och välkomna han till världen :) när jag öppnade bildörren så hade han precis vaknat och tittade sig nyfiket omkring och gäspade lite :) sååååå underbart vacker han är! jag kunde inte slita ögonen ifrån honom. Och han såg så liten ut :) den lille gossen ^^ Och hans pappa Micke fyller år idag med så han fick verkligen en bra present :)

Jag kan förstå deras lycka nu när dom är hemma och bara myser ^^ längtar tills jag får träffa honom igen :) då ska han få en present av sin morbror Joel och mig ^^ men eftersom hans mamma Frida läser min blogg ibland så tänker jag inte säga vad just nu :) hehe.

Men iallafall, just nu sitter jag hemma och kollar lite på tv, Joel har dragit till jobbet så jag har inte så mycket att göra nu direkt :) bara ta det lugnt typ. Sen i morgon så ska jag åka och handla lite och städa lite här hemma, för sedan så kommer det några tjejer hem till mig och firar mig för jag fyller 20 år på lördag :) jag ska ha en liten tjejfest kan man säga ^^ det var meningen att jag skulle ha en fest och sedan dra ut på krogen, men eftersom jag varit sjuk så tror jag inte att jag kommer orka det just nu :) så det blir bara en liten födelsedagsfest för mig här hemma med lite god dricka och godis och sådär :) kommer nog bli kul.

Så jag hör nog av mig i övermorgon på min födelsedag och skriver lite vad som har hänt och hur festen gick :)

//Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0