storhandlat inredning :D

Jaa idag har man varit på Ikea och jysk med älsklingen för att handla upp mina presentkort jag fick när jag fyllde år :) men det gick på liiite mer än 500 kr på Ikea ^^ hehe.. snarare 1000 kr mer :P men det var det värt, jag har precis fått min lön sen jag sommarjobbade med Joels lillasyster och jag fick mer än vad jag trodde att jag skulle få :) så då belönade jag mig själv med lite saker som jag tycker om att spendera pengar på :) inredning. Jag köpte en sak som Joel och jag har kollat på länge men inte haft råd, två stycken "kullen" byråer, svarta, jättefina, med fem lådor i varje som vi har satt in i vårt sovrum nu :) och Joel och jag älskar att montera ihop möbler så det var verkligen kul att göra det tillsammans med. Det var också mysigt att åka och storhandla en hel dag själv med Joel för det brukar inte bli ofta :) särskilt inte så länge heller som vi var ute, för han brukar bli så trött och irriterad fort :) men idag gick det bra :) Så efter vi hade monterat ihop alla möbler så åkte Joel och grejjade lite med sin bil, och då fortsatte jag att plocka upp alla små prylar, det tog låång tid att få upp allt och sätta allt på sin plats, men fint blev det :) någon dag tänkte jag ta lite bilder här hemma och lägga upp här på bloggen :)

Nää nu ska jag umgås lite med min älskling och fortsätta kolla på en film som går på 5an :)

///Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0