Jaha.. Nu är man 20 år då :)

Jaa :) nu är man 20, känns inte så mycket annorlunda än att vara 19 :P men jag ska till systembolaget och handla något snart tänkte jag så jag kan känna på hur det känns ^^ hehe, det är väl då man verkligen känner att man är 20 :P

I fredags hade jag ju då en liten fest här hemma hos mig med några nära vänner medan Joel var och jobbade :) den första kom redan en halvtimme efter Joel hade dragit, Sofie, en kompis från gymnasiet, sedan efter ett tag gick Sofie och jag och mötte min polare jag hade hela gymnasiet och som gick i min klass i 3 år :) Sara, och då skulle Sofie handla cigg, då fick jag ett sms precis när vi skulle gå hem igen att Sandra snart skulle av bussen, min klasskompis sen högstadiet, och då väntade vi på henne med :) sedan gick vi hem till mig och gjorde lite drinkar och pratade och hade det trevligt :) efter några timmar kom också min gamla kompis som jag känt sedan lågstadiet, Linda, och hennes kille :) och då blev det lite mera prat och så :) men Linda och hennes kille stannade inte så länge för Linda skulle upp och jobba tidigt nästa dag, men det var trevligt att träffa henne igen för jag träffar henne inte så ofta längre, hon bor en bit ifrån. Vid 12 tiden drog sedan Sofie och Sara hem, Sandra fick stanna hos mig tills hennes buss skulle gå och hon skulle ta nattbussen så hon fick stanna till kl 2 :P hehe.. och vi var så trötta så jag somnade medans hon fortfarande var här hemma :P men jag kunde inte hålla mig vaken, var helt slut ^^ Men kvällen var trevlig :) precis som jag ville ha den kan man säga. Och presenterna var jag inte beredd på men dom var fina :) av Sofie fick jag ett ljus i form av en snopp ^^ och ett djävuls gosedjur som var väldigt söt :) av Sandra fick jag chokladhjärtan och av Sara fick jag en stor plastflaska i form av en champagneflaska med massa mörk choklad i :) väldigt bra att köpa choklad till mig :D hehe, då blir man populär ^^ Så jag ska nog ha en till fest snart med samma goa vänner :D för det var verkligen trevligt, kanske en halloween fest :D

Jaa och så på lördagen fyllde jag 20 :) den 19 september, så på morgonen blev jag väckt av min supergulliga fästman Joel som hade vart och handlat frukost och present till mig ^^ och så hade han vart och klippt sig medan jag sov med ^^ Han kom in med frukostbricka och en bukett rosor och sjöng för mig :D det var verkligen en bra start på dagen :) det blev goda frallor med juice och kaffe och en present :) ett jätte fint silverhjärta, och han sa att jag har 2 års garanti på det om det går sönder ^^ hehe, så det kan ju inte ha varit så billigt :) isåfall måste det vara det finaste smycke jag fått någon gång i hela mitt liv :) för jag har fått ganska många smycken av Joel och för mig har alla varit lika mycket värda eftersom han har valt dom helt själv, men det här smycket är ännu mer speciellt enligt mig :) för det slår alla smycken jag någonsin fått. Så det är jag verkligen rädd om. Sedan åkte vi hem till Joels mamma och då gjorde Joel tårta :) sedan kom hans bror David med familj och Joels brors Andreas barn var också med för Andreas och hans sambo Sofia var på Ullared, Joels bror Gabriel och hans flickvän malin kom också, efter några timmar kom även Andreas bror och hans sambo Sofia, det var verkligen trevligt och fina presenter fick jag med :) halsband, örhängen, gardiner, kaffeset, grillbestick, glas och bordstabletter :) tror det var allt.

På söndagen var det dags för kalas hemma hos min faster så min släkt kunde fira mig också :) så Joel och jag åkte hem till min faster vid halv 2 tiden och min fina farmor hade gjort smörgåstårta och vanlig tårta :) hon är verkligen den bästa farmor man kan ha :) min pappa och mina bröder och min farbror med familj kom också. Smörgåstårtan var det godaste på länge så jag åt så mycket så jag nästan sprack :) och kakor och tårta på det med ^^ hehe.. jag fick även fina presenter där med, presentkort på ikea 500 kr av min farbror med familj och faster eva med familj, presentkort på jysk 500 kr av pappa och mina bröder och pappas tjej, 1000 kr av farmor och farfar och en duk som farmor gjort själv med fina broderier som jag ska hänga upp för jag tycker den är för fin att ha som duk ^^ hehe..  och så fick jag lite blommor med :) rosor och en fin blomma i en vas.

Så hela helgen har det vart full rulle :) men det har vart kul, min mamma har dessvärre inte varit här hemma, och det tycker jag var lite synd att hon inte kunde komma, men hon kommer hit på torsdag och då har hon lovat mig att vi ska gå på stan bara hon och jag :)

Näää nu ska jag äta lite popcorn med min fina Joel och titta färdigt på Färjan :)


///Emmelie

Kommentarer
Postat av: Threeky

yo :'D

bra att man inte förstörde kvällen för dig då XD

föresten, kan du skriva den där mixen du gjorde till

oss till mig? den var yum yumXD fota det där

halsbandet föresten, vill se



nu har jag snott din blogg och skrivit på min :D

gratis reklam XD

2009-09-22 @ 00:27:56
URL: http://threeky.blogg.se/?tmp=06164214

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0